top of page

ניהול תפעול במיקור חוץ

Outsourcing Operations

הייחודיות שלנו היא במתן מענה מקצועי, אמין וזמין לצרכים אלו לצד ניסיון רב שנים ויכולת לבצע תכנון אסטרטגי וראייה לטווח ארוך.

ברוב המקרים אין צורך במנהל תפעול במשרה מלאה. מתן מענה בהיקף של יום בשבוע – חצי משרה מאפשר מתן מענה איכותי לצרכי החברה.

במסגרת השירות שאנו מציעים לחברה אנו נספק מנהל תפעול במשרה חלקית, המשלב תכנון אסטרטגי מצד אחד וביצוע עבודה בפועל (Hands on) מן הצד השני.

כאשר החברה גדלה אנו מסייעים בגיוס צוות תפעול במשרה מלאה (תפעול, רכש, הנדסה, אבטחת איכות). לאחר גיוס הצוות נסייע בהכשרתו עד לקבלת מערך תפעול עצמאי ומיומן הנותן מענה לכל צרכי החברה.

מנהל תפעול בחברת הזנק נדרש להיות בעל יכולת מתן מענה מהיר ומקצועי לצרכי הרכש, יצור, הנדסה, העברה מפיתוח ליצור, תמיכה בפיתוח והתאמת התהליכים לעמידה בדרישות אבטחת איכות.

מתן פתרונות מהירים לרכש ויצור חלקים מתאפשר בזכות הבנה וקשרים עם ספקים וקבלני משנה.

כאשר החברה צריכה מענה מקצועי טכני, מנהל התפעול צריך להיות בעל יכולת לתמוך בייצור חלקים (כולל עבודה פיזית), יכולת טכנית של הרכבת מוצרים, אינטגרציה וביצוע בדיקות סופיות, איתור תקלות וביצוע התקנות של המוצרים. כל זאת לצד פיקוח צמוד על ספקים וקבלני משנה על מנת לעמוד בלוחות זמנים קצרים והבנה טכנית שמסייעת לפתור בעיות בתהליך יצור החלקים ובהרכבת המוצר.

יש צורך בקבלת החלטות בתנאים משתנים, עדכון שוטף של תכן המוצר ותהליכי היצור בשילוב של עבודה מסודרת עם קבלני המשנה.

מנהל התפעול מטעמנו ייתן תמיכה במגוון תהליכים כגון:

- ייצור חלקים בלוחות זמנים מהירים.

- הקמת קו יצור בחברה או אצל קבלן משנה.

- הרכבת מוצרים (כולל בחדר נקי).

- בדיקות סופיות של המוצר.

- התקנות בשטח (בארץ ובעולם).

- איתור תקלות במוצרים.

- התאמת המוצר לייצור סדרתי.

- בחירת טכנולוגיות ייצור.

- ארגון תיקי הייצור, נהלי הייצור והבדיקה.

- בחירה נכונה של קבלן משנה המתאים לצרכי החברה ולגודלה.

- תכנון נכון של מלאי חומר הגלם מול התקציב.

- תכנון מערך התפעול העתידי.

- תכנון מערך השירות העתידי.

ניהול פרויקטים:

ניהול רכש במיקור חוץ:

יש לנו ניסיון רב בניהול פרויקטים בתחומי התפעול השונים כדוגמת: הכנת תיקי יצור, הקמת קווי יצור, הורדת עלויות, כתיבת נהלים ושיפור תהליכי ייצור.

 

ניהול הפרויקטים שלנו משלב בתוכו:

- הגדרת מטרות ויעדים מדידים.

- תכנון לוח זמנים.

- איתור הנתיב הקריטי וניהולו.

- מימוש הפרויקט בתוך החברה ועם גורמי חוץ.

- ביצוע הפרויקט בשילוב: גופי פיתוח, הנדסה, רכש, ייצור, ספקים, קבלני משנה ואבטחת איכות.

- דיווחי סטאטוס ו"הרמת דגלים", בזמן שמאפשר להשפיע על מטרות ויעדי הפרויקט.

- סיכום הפרויקט והמלצות להמשך.

רכש מקצועי חיוני על מנת לקבל את החלקים והרכיבים הנכונים במחירים סבירים ולוחות זמנים קצרים.

בשלבי הפיתוח ובמהלך מנות היצור הראשונות ניתן להיעזר ברכש מקצועי בהתאם להיקף הפעילות הנדרש בחברה.

השירות שלנו מאפשר:

- איתור ספקים ויצרנים.

- קבלת הצעות מחיר וביצוע מו"מ.

- הוצאת הזמנות (מערכת מידע, וורד, אקסל).

- מעקב אחר ההזמנות עד לקבלת החלקים.

- הגדרת תהליכי הרכש.

- התאמת ספקים וקבלני משנה.

- הגדרת מדיניות מלאי.

- הגדרת רמות מלאי.

- שיפור חוזים.

- כתיבת נהלים.

רכש מהיר / רכש לפיתוח:

שירות אשר מוצע בעיקר לחברות גדולות בהן תהליכי פתיחת ספק חדש ו/או הוצאת הזמנה וסבב חתימות לוקחים מספר ימי עבודה (ולעיתים אף שבועות).

השירות שלנו מציע רכש מהיר, אנו נזמין עבורכם את החלק תוך יום עבודה אחד ונאפשר לכם לחסוך זמן יקר.

 

במידת הצורך, ניתן לתת מענה ממגוון הספקים והיצרנים בארץ ובסין אתם אנו עובדים באופן שוטף ורציף.

דברו איתנו

פנייתך התקבלה במערכת

Anchor 1
bottom of page